חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך לעצב הזמנות לחתונה?

איך לעצב הזמנות לחתונה?

איך לעצב הזמנות לחתונה?

הזמנה לחתונה היא מסמך חשוב מאד שכאשר הגיע הזמן לעצב אותו – זה סימן שמועד החתונה קרוב וההתרגשות בשיאה. כיום ישנם סוגים רבים מספור של הזמנות לחתונה וזוגות רבים מקדישים תשומת לב רבה בבחירת סוג העיצוב הכי מתאים ומשקף את התחושות שלהם ואת הרצונות שלהם. כיום גם ניתן לעצב את ההזמנות לחתונה לבד בכלים פשוטים וכך החתן והכלה יכולים לבחור בדיוק איך תיראנה ההזמנות.

אז איך הכי כדאי לעצב את ההזמנות לחתונה?

חשוב מאד שהרקע של ההזמנות יהיה כזה שתואם את הטעם העיצובי של בני הזוג – גוון הצבע הנכון, שימוש בתמונה או דגם שהם חושבים שיפה ומוצא חן בעיניהם וכמובן ישתלב היטב עם הגוון של כיתוב. חשוב מאד שהאותיות תהיינה בולטות על מנת שהמידע שכתוב בהן יהיה ברור ומפורש, שכן הוא חשוב עבור המוזמנים (מועד החתונה ושעת ההגעה, הכתובת המדויקת ופרטי יצירת הקשר במידת הצורך). כיום ניתן אפילו להדפיס הזמנות שקופות לחתונה ולשלב תמונה של בני הזוג בגוף ההזמנה עצמו.

עיצוב הזמנות לחתונה

ההזמנות יכולות להיות מלבניות או מרובעות, עגולות או בכל צורה אחרת שבה החתן והכלה רוצים שהן תהיינה. הן יכולות להיות בעלות צד אחד או שניים, עשויות מפיסת דף אחת או כזאת המתקפלת וניתנת לפתיחה וסגירה ואפילו ניתן להפיק את ההזמנה לחתונה על גבי מגנטים שהופכים אחרי החתונה למזכרת ממנה עבור האורחים. כאשר מדברים על הנושא של עיצוב הזמנות לחתונה – השמיים הם הגבול ומדובר בנושא רחב מאד שיש הרבה מאד אפשרויות לבחור מהן.

מרוב אפשרויות שניתן על בסיסן ניתן לקבל עיצוב הזמנות לחתונה – קשה מאד, עד בלתי אפשרי ממש להיתקל בהזמנות שתהיינה זהות לחלוטין. לכל זוג יש את הטעם האישי שלו, את ההעדפות ואת הרצונות מבחינת ההזמנות לחתונה כך שההזמנה לחתונה היא פריט ייחודי ואישי מאד. כאשר מקדישים את הזמן למחשבה על עיצוב ההזמנה – אין ספק שהיא תייצג את בני הזוג ודרכה הם יוכלו להעביר לאורחים ולמוזמנים את כל המסרים והמידע שיהיה חשוב להם שיידעו לפני שיגיעו אל אירוע החתונה עצמו.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן