חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

אילו שירותים מספק בית דפוס כיום?

אילו שירותים מספק בית דפוס כיום?

אילו שירותים מספק בית דפוס כיום?

עידן האינטרנט והרשת הביא עמו משימות הדפסה ודפוס חדשות, נגישות וזמינות שלא היו בעבר. בית דפוס יכול כיום להציע מגוון עצום של שירותים – הן עבור שימוש פרטי וביתי והן עבור שימוש עסקי, מוסדי או מסחרי. המכשור ומכונות הדפוס מתקדמים ומשוכללים ובזכותם מתקבלות עבודות דפוס באיכות גבוהה, ברמה שלא הכירו מתחום בעבר וישנן אפילו טכנולוגיות דפוס חדשות לגמרי. בד בבד ניתן לבצע פעולות דפוס מהר מאד, לעיתים אפילו תוך שעות ספורות וגם להדפיס מספר רב של עותקים תוך שמירה על איכות ההדפסה.

מבחינת שירותים אישיים או משפחתיים יכול בית דפוס להציע שירותים של הדפסת הזמנות לאירועים (חתונה, ברית או בריתה, בר או בת מצווה), הדפסה של תמונות על גבי מגוון רחב של פריטים כמו משטחי קנבס, ספלים, חולצות או משטחים המיועדים לתלייה, הדפסה של עבודות או הבאה לכתובים של טקסטים שחשוב לבני המשפחה לשמור ועוד. המחירים כיום יהיו שווים לכל כיס וכל אחד יוכל למצוא בדיוק את משימת ההדפסה שתתאים לו מבחינת ההדפסה עצמה ולוח הזמנים להכנתה.

שירותי בית דפוס

שירותים שניתן לקבל מבית דפוס

כאשר מדברים דווקא על שירותי דפוס דיגיטלי עבור חברות או ארגונים אין ספק שזהו עולם ומלואו. ברושורים, עלוני פרסומת, הזמנות לאירועים או כנסים, פולדרים ממותגים, שלטי הכוונה המיועדים לתלייה בין המסדרונות ועוד. ישנם בתי עסק שיש להם שימוש במגנטים המחולקים ללקוחות ומודפסים בבית דפוס או בעלונים המחולקים בתיבות הדואר או בצמתי הרחובות. גם עיתונים עדיין מודפסים בבתי דפוס וניתן לראות שישנם סוגים שונים של הדפסות של עיתונים – שחור לבן, הדפסה בצבע או הדפסה על גבי נייר מבריק.

בית דפוס דיגיטלי מתקדם

בתי ספר גם הם לקוחות של בית דפוס – הדפסת חוברות והזמנות, ספרי מחזור ודפי עבודה המודפסים בכמויות גדולות – כל אלה עשויים להיות משימות הדפסה שתועברנה לביצוע על ידי בית דפוס שכבר בוצעו בו עבודות דומות וניתן להתרשם שהאיכות והתוצאה היו טובות ומשביעות רצון. חשוב אד לבחון את איכות ההדפסה ואת המחיר בטרם מחליטים.

 

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן