חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איפה ניתן להזמין מעטפות מקוריות ומעוצבות בהתאמה אישית?

איפה ניתן להזמין מעטפות מקוריות ומעוצבות בהתאמה אישית?

איפה ניתן להזמין מעטפות מקוריות ומעוצבות בהתאמה אישית?

לא משנה לאיזה צורך דרושה כיום מעטפה – אין צורך להתפשר על מעטפה רגילה, לבנה או משמימה. ניתן כיום לעצב בהתאמה אישית מעטפות מיוחדות שתהיינה מתאימות בדיוק למטרה שהן אמורות למלא. נשאלת השאלה היכן וכיצד ניתן להזמין ולהפיק מעטפות ייחודיות שכאלה. לצורך כך ישנם כמה וכמה אנשי מקצוע שיכולים לתת את המענה הדרוש – מעצבים גרפיים ובית דפוס מקצועיים. גם אלה וגם אלה ייתנו את המענה המושלם למעטפות מיוחדות במינן.

כאשר מדברים על מעטפות המעוצבות בהתאמה אישית הכוונה יכולה להיות לכל סוג של עיצוב אישי – גודל שונה, צורה מותאמת אישית, צבע, הדפסה על גבי המעטפות, האם המעטפות תהיינה מבוילות או שלא ואפילו אפשר לבחור מה תהיה צורת הפתיחה או הסגירה שלהן. כל אדם אשר מבקש לעצב מעטפה יוכל לעשות זאת בדיוק על פי הרצונות וההעדפות שלו ולהגיע לכדי מעטפה הנראית בדיוק כפי שדמיין. יחד עם זאת ניתן גם לבחור מעטפות מקוריות אשר לבטח לא רבים בחרו וכך להיות ייחודיים ומקוריים.

מעטפה מעוצבת

מעטפות מקוריות ומעוצבות

כל מעטפה שתהיה שונה מהמעטפות שנהוג לראות תיחשב בתור מעטפה מקורית. כמובן שהמעטפה תהיה כזאת במידה ומעצבים אותה באופן אישי. כיום יכול כל בעל עסק או כל אדם פרטי לעצב בעצמו את המעטפות כך שהן תיראנה בדיוק כמו שהוא רוצה והוא אפילו יכול לעשות זאת בעצמו. מומלץ להסתייע באנשי מקצוע מתחום העיצוב אך אין בך שום הכרח. כיום אנו חיים בעידן של עיצוב התאמה אישית של פריטים או מוצרי צריכה רבים ומעטפות לוקחות חלק גדול בנושא זה.

תמיד כדאי לעיין בדוגמאות של מעטפות שעוצבו באופן אישי והותאמו לצרכים של אנשים או לקוחות אחרים. כך ניתן לקבל רעיונות חדשים ולבדוק האם רעיונות אלה מתאימים לעיצוב הנוכחי הדרוש. רשת האינטרנט מלאה ברעיונות שיהיה קשה מאד לחקות כך שבעצם כל עיצוב אישי שכזה יהיה ייחודי ומיוחד וכמובן ישקף את הרצונות והטעם האישי של מי שעיצב אותו בהשקעה רבה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן