חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

בית דפוס בגבעת שמואל

בית דפוס בגבעת שמואל

בית דפוס בגבעת שמואל

בית דפוס הוא סוג של חממה עבור משרדי פרסום עסקים ובו הם יכולים לקבל מגוון שירותים היעילים לקידום ומיתוג העסק. כיום, ניתן למצוא מגוון רב של בתי דפוס הפרוסים ברחבי הארץ, כאשר המכנה המשותף של כולם הוא עבודה עם מכונות הדפסה מתקדמות המתאימות לעידן המודרני. רוב בתי הדפוס בארץ עברו דפוס הדיגיטלי המאפשר להם עבודה בצורה קלה יותר, הרי מדפסות דיגיטליות הן המצאה גאונית שנועדה לעשות לבתי דפוס את החיים הרבה יותר קלים, כיוון שהדפסה זאת מופעלת על ידי מחשב הנותן פקודות הדפסה, כך שמדובר בחיסכון בכוח אדם לצד קבלת תוצאות איכותיות ביותר ללקוח וגם מהירות הדפסה.

בית דפוס בגבעת שמואל – השירותים שניתן לקבל

מיתוג – בית דפוס בגבעת שמואל תוכלו לקבל מגוון שירותים שיאפרו לכם למתג את העסק בצורה מרשימה כמו – כרטיסי ביקור מעוצבים, פולדרים, מעטפות מעוצבות, דפי מכתבים, ברושורים, הדפסת מסמכים, קטלוגים ועוד מיני רבים נוספים.

פרסום – בבית דפוס תוכלו למצוא מגוון מוצרי פרסום יעילים לטובות קידום העסק כמו – רול אפ, שלטי חוצות, הדפסה על בדים, פוסטרים, שלטי הכוונה, ברושורים, פליירים, מגנטים ועוד מיני רבים. מוצרי פרסום מודפסים בבית הדפוס על ידי מדפסות ייעודיות ובאיכות בלתי מתפשרת של הדפסה, הרי למוצרי פרסום יש השפעה רבה על המותג.

הדפסת הזמנות לאירועים – בית דפוס בגבעת שמואל תוכלו למצוא הדפסת הזמנות לאירועים, בין אם מדובר על אירוע עסקי או אירוע פרטי כמו – חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה ועוד. תהליך הדפסת הזמנות לאירועים נעשה בשלבים הכוללים את עיצוב ההזמנה, בחירת נייר תואם, בחירת מעטפה, קונצפט וכמובן את הדפסת ההזמנה על ידי מדפסות מתקדמות.

מוצרי קד"מ – בבית דפוס ניתן למצוא מגוון מוצרי קדם היעילים צורך מיתוג העסק כמו – חלוקת מתנות קטנות עם הדפס של לוגו החברה בירידים וכנסים, הדפסה על עטים, דפי ממנו, מתנות לעובדים, הדפסה על חולצות, על כוסות, כובעים ובכלל על כל מוצר רצוי. המטרה של פריטים אלו לייצר לחברה חשיפה ולהגדיל את הפופולריות של המותג.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן