חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

האם ניתן לעצב פנקסי קבלות?

האם ניתן לעצב פנקסי קבלות?

האם ניתן לעצב פנקסי קבלות?

רבים מבעלי עסק מחזיקים בפנקסי קבלות, ולו על מנת להיצמד לחוק. עם זאת, רבים עשויים להתקשות להבין האם ניתן לרכוש פנקס קבלות מן המוכן, או האם יש צורך להזמין אחד בהזמנה אישית מבית הדפוס. פה יש לעצור ולהסביר שניתן כך וניתן גם כך, אך עבור לא מעט בתי עסקים האופציה השנייה תימצא כיותר נכונה, ולו כי הרבה פעמים בעת שליחה של קבלה, גם מדובר בתרגיל שיווקי בלתי מורגש, ולו כי מדובר ביצירת קשר נוספת עם הלקוח. על כן אם מבקשים לוודא שאתם את שלכם עשיתם ולו ע"י השקעה מזערית, הרי שמוטב לבחון האם גם עבורכם נכון להזמין פנקסי קבלות מעוצבים באופן אישי.

הדפסת פנקסי חשבוניות

הזדמנות

כאמור ניתן להזמין פנקס הזמנות לפי התאמה אישית. מכאן שמדובר בהזדמנות להשאיר את חותמכם על גבי פנקסי הקבלות. עם זאת פה יש לציין שלצד העובדה שבית דפוס איכותי יכול לבצע כל משימה, הוא גם יכול ליצור  פנקסי קבלות מעוצבים, אך יש לקחת בחשבון שאופציה שכזו תימצא יותר יקרה, אך לא באופן משמעותי.

הדפסת פנקסי קבלות

טיפים עבור עיצוב

לצד העובדה שניתן לעצב את פנקסי הקבלות, יש לציין כיצד מומלץ לעשות זאת וממה יש להימנע. ראשית נציין שמראש קבלה כוללת מקום קטן עם הרבה מלל, לצד מקום להשלים עוד מלל באופן ידני. על כן יש להיזהר מעומס עיצובי. מכאן שכן מומלץ להשאיר חותם אישי על פנקסי הקבלות, אך באופן מושכל. במה דברים אמורים? ובכן ניתן לבחור גוון שונה מגוון הנייר הלבן הכה מוכר, ניתן להוסיף את הלוגו של החברה באופן אלגנטי ומבלי שיפריע, ניתן להוסיף משפט קצר (למשל "יום טוב", "שירות ללא פשרות" או "תודה שקנית אצלנו"), ניתן להוסיף מסגרת מאוירת באופן עדין וכדומה. כלומר כן יש מקום לעיצוב אישי, אך יש לשים לב שהתוספת אינה גורעת במקום לתרום.

הדפסת פנקסי קבלות

בחינה מקדימה

כיוון שהדפסה של פנקסי קבלות אינה כוללת רק דף אחד או שניים, אלא כמות גדולה של דפים, הרי שאין למהר לאשר עיצוב כזה או אחר, אלא יש צורך לראות דוגמה אחת לפני שנותנים אישור להמשיך לרוץ עם שאר הכמות. כמו כן טוב לדעת שכל עוד פונים לבית דפוס איכותי, ניתן יהיה למצוא אצלו שירותי גרפיקה, כך שמראש ניתן לדעת שיש סנכרון מלא בין הגרפיקאי לבין ההדפסה, ומראש ניתן לדעת שלאותו גרפיקאי גם יש ניסיון רב בסוג עבודה מעין זה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן