חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

הדפסת תמונות קולאז' על קנבס

הדפסת תמונות קולאז' על קנבס

הדפסת תמונות קולאז' על קנבס

אחד היתרונות הגדולים של הדפסת תמונות על קנבס כפי שאנחנו מכירים את התחום, היא היכולת לבצע עיצובי קולאז' של תמונות על קנבס. גורמים פרטיים רבים, למשל משפחות, גננות, מורים, אך גם גורמים מסחריים ועסקיים משתמשים ביכול ליצור ולהדפיס תמונות על קנבס בצורות שונות בשביל ליצור קולאז'.

הרעיון של יצירת הדפסי קולאז' על קנבס הוא מאוד פשוט וברור, לוקחים מספר תמונות ומדפיסים אותן על גבי בד הקנבס, בצורה מסודרת, ישרה או אקראית, ועל ידי כך, במקום לבחור בתמונה אחת להדפסה, אפשר לבצע הדפסה של מגוון תמונות על גבי הקנבס, ובכך מנצלים את השטח שלו בצורה הרבה יותר חכמה ויעילה.

בחלק הבא נסביר כיצד מתבצעות הדפסות הקולאז' על קנבס, ולשם מה נהוג לעשות זאת, אך לפני כן חשוב שנבהיר שתי נקודות, הראשונה, בשביל שהקולאז' יצא טוב, יש להשתמש בתמונות באיכות טובה וגבוהה. ניתן לערוך את הקולאז' בצורות שונות וכן את התמונות אך על מנת שהקולאז' יראה יפה מומלץ שכל התמונות יהיו שוות ערך באיכותן ושזו תהיה בעלת הרזולוציה הגבוהה ביותר. שנית, מומלץ מאוד להשתמש בכמות תמונות סבירה על פי שטח הקולאז', אחרת עלולים ללכת לאיבוד, כי אם יהיו יותר מדי תמונות לא ניתן יהיה להבחין בהן.

כיצד יוצרים קולאז' על קנבס

כמו בכל הדפסה על קנבס, יש לשלוח במייל לבית הדפוס את התמונות אותן רוצים לעלות על גבי הקולאז'. הרעיון הוא לשלב בין מספר תמונות שונות, כאמור הן צריכות להיות בעלות אותו ערך (מבחינת איכות), רצוי מאוד שאף תמונה לא תהיה גדולה מדי בשביל שלא תאפיל על תמונה אחרת, ויש לוודא שהתמונות לא תופסות את כל שטח הקולאז' כך שיישאר מקום לרקע ולמסגרת היקפית של הקולאז'. את הרקע וצבע המסגרת יש לבחור מבעוד מועד.

לפני שמתחילים להדפיס, נערך תהליך עריכה בפוטושופ לתמונות בשביל לתקן פגמים אסטטיים, ולאחר מכן נערך תהליך תיקון של הקולאז' לפני שמדפיסים אותו. בנקודה זו אפשר לבצע את ההדפסה ולהשתמש בתוצר הסופי.

מתי עושים הדפסה על קנבס לצורכי קולאז'.

קולאז' משפחתי

הרעיון הקלאסי של קולאז', רבים מהמשפחות משתמשות בו. לוקחים מספר תמונות ומערבבים ביניהן. בדרך כלל מדובר על תמונות של ילדים וכן על תמונות של ההורים כמובן, וכך יוצרים קולאז' בן דורי.

קולאז' עובדים

מקומות עבודה רבים שרוצים להדגיש את הפנאי של מקום העבודה ואת תרבות החברה, מפיקים קולאז' מיוחד של כל העובדים, זה יכול להיות קולאז' מיום כינוס בארגון או קולאז' מטיול משותף של העובדים.

קולאז' מוצרים

כשחברה רוצה להציג את המוצרים והשירותים שלה היא מפיקה קולאז' מיוחד של כלל המוצרים והשירותים, אותו היא מציגה בפני הלקוחות שלה וכן היא יכולה לפרסם אותו במסגרת פרסומים רשמיים של החברה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן