חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

האם ניתן להדביק כל מדבקה לרכב?

האם ניתן להדביק כל מדבקה לרכב?

האם ניתן להדביק כל מדבקה לרכב?

מדבקה לרכב

בשנים האחרונות ניתן להיות עדים לטרנד חדש של הדפסת מדבקות על גבי כלי רכב פרטיים או מסחריים ועסקיים. בעבר היה נפוץ מאד להדביק מדבקות של בתי עסק על גבי מכוניות אולם עניין זה אסור, שכן כלי רכב מהווה רכושו הפרטי של אדם זה או אחר. יחד עם זאת, בעל הרכב יכול להחליט שהוא בוחר להדביק מדבקה או מדבקות לרכב שלו וגם לבחור אילו מדבקות הוא בוחר להדביק. בתקופה האחרונה אפשר להיות עדים למדבקות משפחתיות של דמויות כמספר הנפשות במשפחה.

באופן כללי וגורף ניתן לומר שכל עוד המסר או המלל המופיעים על המדבקה אינם פוגעניים או בעלי סיכון גרימת נזק – תהיה המדבקה מותרת להדבקה על גבי הרכב. כמובן שחשוב מאד להקפיד שהמדבקה לא תודבק על גבי החלון הקדמי במקום שעלול להסתיר לנהג את שדה הראייה ובכך לסכן את הנהיגה והנסיעה. גם על גבי החלון האחורי מומלץ להדביק את המדבקות בשולי השמשה על מנת שלא תפריע לנהג דרך המראה המרכזית.

מדבקה לרכב

מדבקה לרכב בשלל דגמים

המדבקות של דמויות המייצגות את בני המשפחה הפכו לנפוצות מאד מפני שיש בהן פן הומוריסטי המשקף את מבנה המשפחה. כאשר עד היום אין קשר ממש ישיר בין אופי ומבנה המשפחה לבין כלי הרכב, הרי שהמדבקות מראות לכל עובר אורח או נהג למי בדיוק שייך כלי הרכב ומי מרכיב את המשפחה שרכב זה נמצא בבעלותה. כיום ניתן למצוא מדבקות הומוריסטיות של דמויות שונות ולבחור את אלה המשקפות בדרך האמתית והנאמנה ביותר את בני המשפחה.

מומלץ מאד לוודא בלשון החוק האם מדבקה מסוימת מותרת להדבקה, שאין בה כל פגיעה או סיכון לעלבון על ידי אדם כלשהו. כאשר מקפידים שהמדבקה לא תהווה סיכון לנהג או למי מהנוסעים, לא תהיה בכך בעיה. חשוב לעשות שימוש במדבקות המיועדות להדבקה על גבי כלי רכב שהן גם ניתנות להסרה במקרה הצורך במידה ואין בהן עניין יותר או שהרכב עובר לידי בעלותו של אדם אחר.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן