חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מהם סוגי כרטיסי הביקור המומלצים להדפסה?

מהם סוגי כרטיסי הביקור המומלצים להדפסה?

מהם סוגי כרטיסי הביקור המומלצים להדפסה?

כל בעל עסק כיום חייב שיהיו לו תמיד בהישג יד כרטיסי ביקור של העסק שלו. כיום ישנם סוגים רבים ושונים של כרטיסי ביקור שכל אחד מבעלי העסקים יכול לבחור אילו סוגים מתאימים לעסק שלו וכך לשקף בכרטיסי הביקור את האני מאמין שלו, את הצביון והחזון של העסק וגם את המדיניות שלו מול הלקוחות בשילוב המוצרים או השירותים שהוא מציע לקהל הלקוחות שלו. ישנם גם מאפיינים שונים לכרטיסי ביקור שאינם בהכרח קשורים לתוכן שיודפס עליהם, אך כדאי מאד להכיר אותם.

כרטיסי ביקור מעוצבים

סוגי נייר שונים נבדלים זה מזה במשקל הנייר ובאופי הגימור שלו. ישנם ניירות כרומו, ניירות דקים וניירות עבים יותר. על מנת להדפיס כרטיסי ביקור איכותיים, עמידים וכאלה שיחזיקו מעמד זמן רב בתוך הארנק או בכיס גם של בעל העסק וגם של הלקוח – כדאי להדפיס על גבי נייר כרומו וזו גם ההמלצה של מעצבים רבים או של אנשי מקצוע מתחום ההדפסות והדפוס. ניירות אלה אינם מתקמטים בקלות וקל יותר לשמור עליהם ישרים ויציבים לאורך זמן .

סוגים מומלצים של כרטיסי ביקור להדפסה

עולם הדפוס מציע שלל פתרונות לא פחות ממעולים להדפסת כרטיסי ביקור איכותיים ומיוחדים. בעל העסק יכול לבחור כל צורה של כרטיסי ביקור שיבחר, כמו גם גודל. יחד עם זאת כמובן שיש את העקרונות המובילים בתחום וחשוב לדעת עליהם ולא לחרוג מהם. כאשר בוחרים באופן מושכל ונכון את סוג הנייר אפשר להדפיס גם באמצעות דיו צבעוני על מנת לשדרג את המראה של כרטיס הביקור ולהפוך אותו לנכס של ממש במציאת לקוחות והגדלת ההכנסות של העסק.

כרטיסי ביקור מעוצבים

כיום מומלץ להדפיס כרטיסי ביקור בבית דפוס המציע שירותים אלה על מנת לוודא שהמכשור והמכונות מתאימות למשימת הדפסה מסוג זה. כדאי לעצב את כרטיסי הביקור כך שיתאימו בדיוק לעסק ולבעל העסק ואין ספק שיתקבלו כרטיסים זעירים שישקפו את העסק בזעיר אנפין ויביאו לידי כך שהלקוחות בעצם יישאו בארנק שלהם את כל הפרטים החשובים בעת יצירת קשר.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן