חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מיתוג העסק בעזרת שלטים

מיתוג העסק בעזרת שלטים

מיתוג העסק בעזרת שלטים

חלק אינטגרלי מכל תהליך שיווקי של חברה או אפילו של מוצר כלשהו זהו המיתוג. כאשר הלקוח נתקל במיתוג מוצלח הוא יצליח ליצור אצלו חוויה חיובית בעת שייפגש עם אותו המוצר על המדף. השילוט מהווה אחד הגורמים המכריעים ביותר לאופן בו ייקלט המוצר בתודעה הציבורית וכיצד הוא יסווג. לכן, נחשבים שלטים הנועדים לפרסום ככלי מיתוג חשוב ביותר.

התאמת השלט לסוג המותג

התאמת סוג השלטים לעסקים או למותג צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע שיודעים להתאים נכון את השלט על פי הלך הרוח של המוצר או המותג ועל פי מה שהוא אמור לשדר. קיימים סוגי שלטים רבים ולא כל אחד יוכל להתאים לכל מותג. לדוגמא – שלט עשוי עץ לא יוכל להתאים למותג של מלונאות יוקרה וכן על זה הדרך. כדי להצליח לקלוע לשילוט הנכון והמתאים שאכן ישרת את המטרה אשר לשמה הצבנו את השילוט, יהיה עלינו לשכור את שירותיהם של אנשי המקצוע השונים הפועלים בתחום. כמו גרפיקאים, פרסומאים, יועצים לוגיסטיים וכדומה.

שלטים לעסקים

אסטרטגיה נכונה למיתוג

כאשר באים להציב שלטים לעסק יש לתכנן זאת באופן הנכון. כאשר מדובר בעסק קטן אין צורך ביותר משלט אחד לצורך המיתוג אך כאשר מדובר בעסק גדול או בחברה מסועפת, או אז יש צורך במספר השלטים אותם יש לתכנן היטב מבחינת הגודל שלהם, העיצוב שלהם והמיקום בו יבחרו לכל אחד מהם.

לא כדאי לוותר על ייעוץ מקצועי כאשר באים לבחור שלט מתאים. בדרך כלל תוכל החברה ממנה עומדים לרכוש את השלטים, לתת את הייעוץ המקצועי והנכון. כי רק מי שעוסק בתחום זה יוכל לייעץ באיזה שלט לבחור ומה השלט שיתאים לדרישות השונות של החברה או העסק. לעיתים תהיה המלצה על שילוט מואר לעיתים יושם הדגש על גודלו של השלט. את המענה המדויק לצרכים שלכם תוכלו לקבל רק מאנשי המקצוע בהתאם לאזור בו יוצב השלט ובהתאם לסוג העסק ושאר הנתונים שלו.

חישוב העלות מול התועלת

בבואנו להציב שילוט לעסק עלינו לחשב את העלות מול התועלת. רכישת שלטים מעוצבים כרוכה בהוצאות לא מבוטלות. החל מעיצוב השלט ועד ייצורו וההתקנה שלו במקומות הרצויים, כמו כן אין לשכוח את האגרה אותה יש לשלם לרשות המקומית עבור השלטים, כדאי לשקול את כל ההוצאות הללו אל מול הרווח הצפוי מהפרסום באופן הזה. מיתוג על ידי שילוט היא דרך טובה מאוד לפרסם את העסק. היא לא מאוד יקרה ביחס להוצאה החד פעמית, עם זאת, בכדי שהמיתוג אכן יהיה יעיל יש לתכנן אותו היטב ואף להיעזר באנשי המקצוע המתאימים.

אצלנו בבית דפוס תוכלו להיעזר בגרפיקאי מקצועי אל מנת לקבל עזרה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן