חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

על מה חשוב לשים דגש בעת הדפסת פנקסי חשבוניות?

על מה חשוב לשים דגש בעת הדפסת פנקסי חשבוניות?

על מה חשוב לשים דגש בעת הדפסת פנקסי חשבוניות?

על מנת להתנהל באופן חוקי, יש להוציא חשבוניות, בין אם מדובר בעוסק מורשה או בחברה בע"מ. עם זאת, לצד הצורך להחזיק חשבוניות, גם ישנו הצורך לוודא שאותה חשבונית תיראה במיטבה, תכיל את מרב המידע הרלוונטי ואף תהיה נוחה לשימוש. על כן לפני שעומדים להדפיס חשבוניות, רצוי לראות דגמים קיימים, ואף להתייעץ עם גוף מומחה שבקיא בתחום, וזאת על מנת לוודא שגם לא נשמט אך פרט רצוי וגם שהתוצאה אכן מעוצבת כהלכה. גוף מקצועי עשוי להיות אדם שמגיע מתחום הכלכלה, או מעצב גרפי ששייך לבית דפוס, כלומר בעל מקצוע שעוסק בתחום באופן שגרתי.

ריווח

אומנם חשבונית אינה מהווה מצע לרשום בו הגיגים, אך יחד עם זאת היא כן אמורה לאפשר למלא פרטים חשובים באופן נוח. על כן כאשר עומדים להדפיס פנקסי חשבוניות, יש לוודא שאותו מצע אכן מספיק מרווח עבור מילוי הפרטים, כאשר יש להבדיל בין עסקים בהם המלל מאוד תמציתי לבין עסקים בהם המלל עשוי להיות מעט יותר ארוך. כמו כן יש להתאים את אופי הריווח לפי העדפה אישית שלכם, ולו כי חשבונית עשויה לשרת בעיקר אתכם נותני השירות ואף לאורך זמן.

הדפסת פנקסי חשבוניות

הדפסה איכותית

כיוון שחשבונית סה"כ מהווה שטח פנים קטן בו יש למלא פרטים, ולא פעם יש צורך לשלוח צילום שלה, הרי שחשוב ביותר לוודא שהיא מודפסת כהלכה, כלומר באופן חד וחלק ולא מרוח או מפוקסל. כאשר חשבונית מגיעה בגודל הנכון, מרווחת, קריאה ואיכותית, הרי שגם הלקוח שעומד מנגד מקבל עידוד נוסף להמשיך לשתף פעולה עם אותו בית עסק, ולו כי סה"כ מדובר בעוד אמצעי שיווקי. מכאן שגם רצוי שהחשבונית תכלול את שם העסק ופרטי התקשרות, ואם יש מקום, אז גם את לוגו החברה באופן מוקטן ונעים לעין.

פנקסי חשבוניות

התאמה מרבית

הרבה פעמים לעסקים שונים יש צורך שהחשבונית תכלול רובריקות שונות, ולו לפי אופי ניהול העסק. מכאן שלעתים יש צורך שהחשבונית תכיל רובריקה של מזומן לצד רובריקה של צ'ק, ולעתים יש צורך שחשבונית תכיל מקום להערות לצד מקום לציין את פרטי הבנק. על כן לרוב אין זה יהיה נכון לרכוש חשבונית קיימת, אלא לרוב יהיה נכון לבנות חשבונית מאפס – במיוחד לפי צרכי העסק. כמו כן לעתים שווה להשקיע בחשבונית צבעונית, ולו כי מדובר בעוד כלי שמאפשר להשאיר רושם על הלקוחות.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן