חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מכון העתקות בגבעת שמואל

מכון העתקות בגבעת שמואל

מכון העתקות בגבעת שמואל

שירותי העתקות ניתנים כיום על ידי בתי דפוס המובילים בתחום זה. יש לא מעט סוגי העתקות בגבעת שמואל או בכל עיר אחרת, חלקן בשטות עתיקות וטובות וחלקן בשיטות חדשניות ומתקדמות, אך כמובן שכל השיטות מתבססות על אותו קונצפט. הסוגים הפופולריים הם – העתקות אור והעתקות שמש. אך מהו שירות המעניק מכון העתקות בגבעת שמואל ? הוא למעשה אפשרות הדפסה של כמות עצומה של מסמכים על ידי טכניקת האור. על מנת שבית דפוס יוכל לספק את שירות זה ללקוחו החברה, על בית הדפוס להחזיק במדפסות חדשניות הייעודיות להעתקות אלו, כאשר העדיפות היא להשתמש במדפסות חדשניות אשר יכולות לשלב בין הדפסה מהירה ובאיכות בלתי מתפשרת.

מכון העתקות בגבעת שמואל – למי מתאים שירות זה?

מכון העתקות בגבעת שמואל מעניק שירות למגוון תעשיות שונות בשוק, בין אם מדובר על משרדי פרסום הזקוקים לכמות גדולה של מסמכים, בתי ספר, מכללות, אוניברסיטאות, חברות פרטיות, בתי חולים, גופים ציבוריים או פרטיים ובכלל לכל מי שזקוק לכמות עצומה של דפים להדפסה. כמובן שלא מדובר על הדפסת כמות מסמכים של עבודות אקדמאיות, אלה מדובר על כמות עצומה של דפים שיכולה להגיע אפילו למאות ואלפים. מכיוון שמדבור בכמות כה גדולה, על בית הדפוס להעניק ללקוחותיו שירות מהיר וגם איכות הדפסה בלתי מתפשרת, לכן על מכון העתקות בגבעת שמואל להחזיק במכונות משוכללות שיוכלו לספק עבור לקוחות את שירות זה.

כמו כן, שירות העתקות אור ניתן גם למי שזקוק להדפסות מיוחדות של נייר גדול יחסית כמו- אדריכלים, מעצבי פנים, קבלנים, יזמים, מהנדסים ובעלי מקצוע נוספים אשר זקוקים בשגרת יום יומם להדפסי מסמכים שהם שרטוטים גדולים במיוחד.

 

מה ההבדל בין העתקות לבין צילום מסמכים?

מכונת צילום רגילה אותה אנו רגילים למצוא בבתי דפוס אינה יכולה לספק כמות כה עצומה של דפים, הרי המחסנית של דפים מוגבלת, הגודל של הדף אף הוא מוגבל, לכן יש צרורך לפנות למכון העתקות בגבעת שמואל המחזיק ברשותו מכונות המסוגלות להדפיס כמות עצומה של דפים או מדפסות שיכולות להדפיס מסמכים גדולים במיוחד.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן