חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך כדי לעצב ברושור?

איך כדי לעצב ברושור?

איך כדי לעצב ברושור?

אחד מאמצעי השיווק שעובדים היטב הוא ללא ספק הברושור. תפקיד הברושור לשמור על הלקוחות מעודכנים, לחזק את מיצוב החברה, לפנות אל יותר לקוחות פוטנציאליים, לתחזק לקוחות קיימים וכדומה. עם זאת, על מנת להרוויח ממנו את המרב, הרי שיש לדעת כיצד לעצב אותו נכונה, ועל כן אספנו עבורכם מגוון טיפים חשובים, כך שגם הברושור שלכם יתגלה כמרשים ואיכותי.

ברושור – יוצאים לדרך

ראשית יש להבין מהו הנושא, כלומר מהו הקונספט הכללי ואיזו אווירה מבקשים שהברושור יעביר. לצורך הדוגמה אם מדובר במספרה והמטרה היא לעדכן את קהל היעד היותר צעיר לגבי תספורות חדשות, הרי שניתן לבחור באווירה אנרגטית אך מוקפדת, או באווירה שובבה וצעירה. כמו כן יש להתייחס לאופן חלוקת הברושורים, ולו על מנת להתחשב בגודל, באופן הקיפול וכדומה.

ברושורים מעוצבים

תקציב

כמו בכול תחום, גם כאשר מדובר על ברושורים מעוצבים, הרי שיש לקחת בחשבון את הסכום שאותו אין לעבור, ומכאן שיש לגזור גודל, צורניות, מורכבות הקיפולים, שילובי הדפס יותר מיוחדים (למשל שילוב חיתוך לייזר) ועוד. כמו כן גם יש לבחון האם ניתן לעמוד בתשלום למעצב הגרפי, ולו כי פנייה אל מעצב איכותי אך יקר, עשויה לא להשאיר כסף עבור הדפסת עלונים בכמות הרצויה. כמו כן אם מבקשים להיעזר במעצב גרפי ובו בזמן להוריד עלויות, הרי שטוב לדעת שככול שמגיעים למעצב עם חזון יותר שלם, הרי שהעלות עשויה להיות יותר נמוכה.

בחינה אובייקטיבית

הרבה פעמים יש צורך בעין חדשה על מנת לבחון את התוצאה, ולו כי אדם שמגיע מתוך העסק וחי את נושא בניית הברושור, עשוי לא לשים לב שמידע חיוני הושמט, או שהמסר הכללי אינו עובר. כמו כן מראש יש לחשוב מהו הערך המוסף שלכם כבית עסק ויש להבין כיצד ניתן להבליט זאת באופן גרפי. עם זאת אל דאגה, ולו כי בנקודה זו ניתן להיעזר בניסיונו העשיר של המעצב. עוד באותו הקשר נציין שברושור צריך למשוך את העין, ועל כן חשוב ביותר שלצד המלל גם יישאר מספיק מקום לתמונה משמעותית.

 דגשים

אחד החלקים החשובים בברושור נוגע לעיצוב הכריכה החיצונית, ועל כן פה אין מקום לפשרות, אלא יש לשאוף לתוצאה שמושכת את העין. לבסוף נציין שיש לבחור בסוג הנייר הנכון, ולו כי גם לסוג נייר יש אמירה, ואף יש להבין מהי הכמות שמבקשים להדפיס, כאשר יש לקחת בחשבון שלעתים הדפסה של כמות יותר גדולה עשויה להוזיל עלויות.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן