חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך לבחור הזמנות לחתונה?

איך לבחור הזמנות לחתונה?

איך לבחור הזמנות לחתונה?

הזמנה לחתונה היא פריט שאורחים ואנשים רבים אוהבים מאד לקבל מפני שהמשמעות היא שהחתונה המדוברת קרובה מאד וזה הזמן לרשום ביומן את המועד והשעה המדויקים שלה. ישנה התרגשות רבה כאשר ההזמנות לחתונה מגיעות בדואר וכל החברים והמכרים שמחים מאד ושותפים להתרגשות של החתן והכלה כאשר ההזמנה אכן ממתינה בתיבה. נשאלת השאלה – איך לבחור הזמנות לחתונה כך שהאורחים לא ירצו לזרוק אלא לשמור ממש כמזכרת מהאירוע.

הזמנות לחתונה

לשאלה זו, אם כך יש כמה תשובות – ראשית, ניתן באמת לבחור בהזמנה המהווה מזכרת בפני עצמה, כמו למשל הזמנה המודפסת על מגנט מעוצב. כך ההזמנה נשארת למזכרת על דלת הכניסה או דלת המקרר ותמיד אפשר יהיה להיזכר בשמחה באירוע החתונה. דרך אחרת היא לבחור בהזמנות המודפסות על גבי נייר קשיח כמו שמקובל אך לעצב אותן באופן אישי או לבחור כאלה שתהיינה ייחודיות, מקוריות ומעניינות. יחד עם זאת חשוב לדעת שישנם זוגות שכלל לא מקדישים מחשבה לבחירת ההזמנה ומעדיפים להתרכז בשאר הפרטים הקשורים בארגון החתונה.

הזמנות לחתונה

איך לבחור הזמנות לחתונה?

בחירת הזמנה לחתונה זהה לבחירת טבעות יהלומים איכותיות, אם מחליטים שלא להקל ראש בבחירה של הזמנות לחתונה כדאי לדעת שההזמנות הן הפריט שיקשר עבור האורחים בין פיסת הנייר עצמה לבין אירוע החתונה, למרות שהוא טרם התקיים. זו הסיבה שחשוב שההזמנה תהיה מעוצבת על פי ההעדפות האישיות של בני הזוג, הטעם האישי שלהם וכמובן על פי איך שהם היו רוצים שהאורחים שלהם יגיבו לקבלת ההזמנה. מכיוון שההזמנות נשלחות אל האורחים פרק זמן קצר לפני החתונה עצמה הרי שסף ההתרגשות יהיה גבוה מאד והאורחים יצפו לקבל את ההזמנה ולראות איזו נבחרה על ידי החתן והכלה.

עיצוב הזמנות לחתונה

כיום בזכות עולם האינטרנט והדיגיטל ישנם סוגים רבים מספור של הזמנות לחתונה ואפשר אפילו להתבלבל מההיצע העצום. חשוב מאד לנסות להגדיר מראש אילו סוגים יהיו רלוונטיים על מנת לנסות להימנע מבלבול בעת הבחירה. כאשר אט אט פוסלים סוגים שאינם רלוונטיים – קל הרבה יותר אט אט להגיע אל הסוג המבוקש והמתאים ביותר – זה שיהיה מזוהה עם החתן והכלה וגם הכי ימצא חן בעיניהם.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן