חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

כיצד לשפר מכירות עם מוצרי קד

כיצד לשפר מכירות עם מוצרי קד"ם?

כיצד לשפר מכירות עם מוצרי קד

לא לחינם נחשבים מוצרי הקד"ם לאחת הדרכים הטובות ביותר לעלות את אחוזי המכירות של כל מותג. האפשרות להדפיס את הלוגו של החברה שלכם ולבלוט גם בפריטים הטריוויאליים ביותר, נחשבים לחלק אינטגרלי מכל תהליך שיווקי בסיסי. אז איך גם אתם תשפרו את המכירות ואילו מוצרים יעזרו לכם במהלך? הכל בכתבה הבאה.

יצירה של תדמית נכונה לעסק

השלב הראשוני בכל תהליך מכירה היא יצירת התדמית הנכונה לחברה שלכם. מכיוון שלא מעט חברות מספקות את אותו השירות בדיוק, שילוב של מוצרי קד"ם יהפכו את המלאכה שלכם לפשוטה יותר מאי פעם. על ידי הוספה של מחברות ממותגות מעוצבות או פולדר עם הצבעים של הארגון שלכם, ניתן ליצור את האווירה הנכונה עוד לפני שהלקוחות שלכם בכלל נכנסו לפגישה.

שימוש בהזמנות מעוצבות

עוד דרך להשיג את תדמית הנכונה ולשפר את המכירות שלכם בדרך יצירתית, היא בעזרת הדפסת הזמנה ייחודית. למעשה, בשנים האחרונות אנו רואים כיצד המותגים המובילים בעולם משווקים את המוצרים שלהם בעזרת שורה הזמנות אשר מחכות ללקוחות ליד כל אוטו או ידית לדלת. זה אולי לא הפליירים הקלאסיים אך מדובר בדרך אפקטיבית להגדיל את מספר המתעניינים והרוכשים כאחד.

הזמנות מעוצבות

ניצול המגנטים המסורתיים לשיווק של המוצר שלכם

מגנטים אשר מודפסים ברמה גבוהה הם אחד ממוצרי הקד"מ הוותיקים והיעלים ביותר שיש. הם נמצאים באזור הנוחות של הלקוחות שלכם, עוזרים להם לפנות אליכם ראשונים ומאפשרים לכם לספק הצעת מחיר כדאית לפני שבכלל מתחילים בסקר שוק. כך שאם אתם מתלבטים בין פרסום חד פעמי יקר לבין מגנטים ששומרים על הרלוונטיות שלכם במשך שנים, התשובה ברורה.

הדפסה על מגנט

מתקני תצוגה שהופכים לכלי שיווקי לכל דבר

אתם לא חייבים לשכור אולם אירועים או לערוך יום עיון בשביל להשתמש במתקן תצוגה איכותי. ניתן להשתמש בו בפתח העסק (או אפילו בתוכו) ולהציג שורה של מבצעים לכל מי שחולף על פני החנות. באופן זה ניתן להגדיל את אחוזי העסקאות בכל סניף, להפוך כל עובר אורך ללקוח פוטנציאלי ולשפר את ההמרות של מי שכבר נמצא בתוך בית העסק שלכם.

שימוש חכם בברושורים

שימוש בברושורים מהווה עוד דרך לשפר את המכירות בקרב קהל היעד שלכם. חשוב לזכור שלא כל הלקוחות אוהבים לשוטט שעות באינטרנט אחרי הפריט הספציפי ובקרב גילאים מסוימים הברושורים עדיפים על פני צורות פרסום אחרות. אם מחברות ממותגות מעוצבות פונות לקהל צעיר יותר ומועדפות על בני העשרה, ברושורים פונים לגיל השלישי ועשויים לשפר את אחוזי המכירה בתוך זמן קצר. לסיכום, בכל תהליך שיווקי אנו רוצים להגדיל את אחוזי המכירה שלנו ולכן חייבים לשקול מוצרי קד"מ איכותיים. העובדה שהם הוכיחו את עצמם מזה עשורים, מהווה אינדיקציה לרמת האפקטיביות שלהם בתחומי השיווק והמכירה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן