חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

כרטיסי ביקור מיוחדים לסוכני מכירות

כרטיסי ביקור מיוחדים לסוכני מכירות

כרטיסי ביקור מיוחדים לסוכני מכירות

סוכני מכירות הינם אנשים שמייצגים חברה, שירות ומוצר, ועל כן יש להם מחויבות רבה. מכאן שאין מקום לעיגולי פינות ולו כי להשארת רושם יש חשיבות רבת משקל והזדמנות אחת. על כן יש להבחין בין כרטיס ביקור של בית עסק לבין כרטיס ביקור של סוכן מכירות, ואף מעניין לציין שניתן למצוא אצל מגוון סוכני המכירות אלמנטים משותפים, בין אם מדובר בסוכן של מכוניות ובין אם מדובר בסוכן של קרקעות, או שיווק ירקות.

עיצוב כרטיסי ביקור יוקרתיים

מה הכרטיס צריך לשדר?

ממש כשם שסוכן אמור לשדר אמינות, איכות, יוקרה, סדר, שקיפות ומקצועיות, כך גם כרטיס ביקור של סוכן מכירות אמור לדעת לשדר את כל אותם ערכים, רק שפה אין מקום ליותר מדי דיבורים, ובנוסף לכך גם יש להבהיר איזה תחום משווק אותו סוכן, ולו תוך כדי התבוננות מהירה. מכאן שיש לפנות אל גרפיקאי מקצועי אשר מחזיק בניסיון עשיר בנישה זו, כך שע"י תשאול נוסף לגבי דגשים, ערכים ורצונות, אותו מעצב גרפי יידע לשלוף מספר אופציות כלליות, ולו על מנת לאפשר ללקוח להתחיל לבחור את הכיוון הרצוי ביותר.

כרטיסי ביקור עם לכה סלקטיבית

עזרה מקצועית

כרטיסי ביקור מיוחדים לסוכני מכירות צרכים להשאיר רושם של מקצועיות, צרכים להעביר באופן מהיר את התחום ממנו מגיע אותו סוכן (כאשר תמיד ישנה העדפה לשימוש בתמונה), צרכים להיות מדויקים, צרכים להימנע מעומס וצרכים להכיל את מרב פרטי ההתקשרות עם אותו סוכן. מכאן שעל מנת ליצור כרטיסי ביקור שכאלו יש שתי אופציות: האחת היא כפי שכבר אזכרנו לפנות אל מעצב גרפי (ולו מטעמו של אותו בית דפוס בו מבקשים להדפיס), ואילו האופציה השנייה היא לבחור באחד מהעיצובים המוכנים אשר פונים לקהל היעד של סוכני מכירות.

כרטיס ביקור פויל דיגיטלי

כרטיס ביקור מצע לצד שפה אחידה

לצד החשיבות להקפיד על הגרפיקה, נוסיף ונציין שגם חשוב ביותר לבחור נכונה את המצע עליו מדפיסים, ולו כי יש לבחור במצע עמיד, יחסית קשיח ואיכותי, כאשר לא פעם גם מומלץ שאותו מצע יכיל אלימינציה. עוד אופציה על מנת ליצור רושם היא לשלב בעיצוב חיתוך לייזר ואף לשחק עם הבלטות. מכאן שכאשר עומדים לעצב כרטיס ביקור עבור סוכן מכירות, הרי שחשוב ביותר לפנות לבית דפוס איכותי – לבית דפוס שמחזיק ציוד מתקדים לצד צוות של גרפיקאים מנוסים, קשובים ומוכשרים. לבסוף נציין שכרטיס הביקור של סוכן המכירות גם צריך לשמור על שפה אחידה עם כרטיס הביקור של בית העסק, וזאת על מנת לשדר רצינות לצד מקצועיות.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן