חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מה זה רול אפ?

מה זה רול אפ?

מה זה רול אפ?

רול אפ הוא שלט פרסומת שאותו ניתן לתלות על מתקן ייעודי. עם זאת, התנאי לניצול היתרונות השונים שלו הוא לבחור נכון את שירותי הדפוס, לעצב גרפית את האלמנטים השונים שמופיעים על גבי הפרסומת, ולא לשכוח לתכנן גם מסר טקסטואלי ברור. אז איך עושים את זה ומאיפה מתחילים? הנה כמה המלצות

רול אפ הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים השיווקי העומד לרשות מגוון עצום של בתי עסק וחנויות. כל בית עסק שמעוניין בנוכחות פיזית במרחב הציבורי והמשותף יכול לעשות את זה באמצעות שירותי הדפסת רול אפ, גם בתקציב נמוך ומדויק. יתרה על כך, מתקן רול אפ מגלם בתוכו יתרונות שאותם לא ניתן להשיג באמצעות פתרונות דפוס אלטרנטיביים ולכן הוא גם נחשב ייחודי כל כך.
עם זאת, רבים עדיין לא יודעים מה זה בדיוק רולאפ או איך מנצלים את היתרונות שלו. בהקשר הזה, צריך גם להזכיר שקיימים הבדלים בין גדלים של רול אפ ושלכל אחד מהם תפקיד אחר. לכן רול אפ גדול מתאים בעיקר לבתי עסק גדולים, בעוד רול אפ קטן יכול להתאים לבתי עסק קטנים או לחנויות.

מתקן רול אפ

כל היתרונות של הדפסת רול אפ

רול אפ הוא שלט פרסומות שאותו בדרך כלל תולים על מתקן ייעודי, אבל זה לא חובה. אם בוחרים לא להשתמש במתקן ייעודי כדי לתלות עליו את הפרסומת, אפשר לשלב את הרול אפ ישירות על הקיר של החנות, על החלון וכן הלאה. בכל אחד מהמקרים האלה, מתקן רול אפ מציע יתרון משמעותי יותר: הוא נגיש, אפשר להזיז אותו בקלות ממקום למקום ויש לו המון נוכחות.
מכאן והלאה, כל שנותר הוא להשוות בין גדלים של רול אפ לפי המטרות שאותן מנסים להשיג. רול אפ גדול יכול למשל לשמש גם לטובת העברת מסרים שיווקיים וגם להעברת מסרים אינפורמטיביים, כמו שעות הפתיחה של החנות או דרכי יצירת קשר. לעומת זאת, רול אפ קטן או סטנדרטי ישתלב עם עוד פתרונות מיתוג: פוסטרים, תמונות, שלטים וכן הלאה.

רול אפ

איך מעצבים את הרול אפ המתאים?

הדבר החשוב ביותר שאותו צריך לדעת לגבי רול אפ גדול או קטן הוא שניתן לעצב אותו במגוון כמעט אינסופי של אפשרויות. מצד אחד, היתרון הוא שניתן להתאים כל סוג של רול אפ לצרכים ולדרישות המדויקות של בעלי עסקים. מצד שני, לא תמיד בעלי העסקים יודעים להגדיר מה בדיוק הם מחפשים בפרויקטים של הדפסת רול אפ.
הפתרון הוא לפנות אל בית דפוס בפתח תקווה שזו בדיוק ההתמחות שלו. באופן הזה, ניתן לרכז את כל השירותים תחת קורת גג אחת: גם הדפסה טכנית של רול אפ במידות המתאימות ללקוח, גם עיצוב גרפי וגם שילוב של אלמנטים טקסטואליים שמניעים לפעולה.

מעמד לקאפה בעיצוב אישי

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן