חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מעטפות צבעוניות בשלל דגמים וצבעים

מעטפות צבעוניות בשלל דגמים וצבעים

מעטפות צבעוניות בשלל דגמים וצבעים

אומנם רובינו רגילים למעטפות לבנות, אך יחד עם זאת גם בקלות ניתן למצוא מעטפות צבעוניות בשלל דגמים וצבעים, כאשר כל שצריך לעשות זה להבין היטב מהם הצרכים, מהו היעד, מי עומד בעברו השני של קבלת המעטפה, מהי מטרת המכתב, מהו גודל הפורמט שמבקשים לשלוח, מהו התקציב העומד לרשותכם, באיזו כמות מדובר, האם מדובר בצורך חד פעמי, האם יש צורך לשמור על התוכן סמוי וכדומה, כך לאחר שעונים על כלל השאלות, ניתן להגיע להבנה יותר שלמה לגבי הצרכים, ומכאן שגם ניתן להגיע לסוג המעטפה האידאלי ביותר- ולו מבחינת דגם וצבע.

 

מעטפות צבעוניות, חגיגה של צבעים וצורות

לצד העבודה שיש מעטפות לבנות ואף בצבע קרם, כיף לדעת שגם ניתן למצוא מעטפות כתומות, ירוקות, ורודות, כחולות, סגולות וכדומה, ואף ניתן למצוא מעטפות מעוצבות בשלל דגמים. כך למשל ניתן למצוא מעטפות מרובעות על מנת ליצור תחושה יותר אלגנטית וייחודית, מעטפות מלבניות בפרופורציות משתנות ומעטפות סימנייה בעלות פתח אורכי, או רוחבי. כמו כן יש לציין שעבור כל צורה ניתן למצוא שלל דגמים וגדלים, כאשר גם לשונית הסגירה עשויות להשפיע על המראה הכללי, ולו כי יש לשנויות ארוכות שמסתיימות בשפיץ מחודד, יש לשוניות מלבניות, יש לשוניות בצורת משלוש כתום, יש לשוניות בצורת משולש שמסתיים בשפיץ מעוגל וכדומה.

מעטפות להזמנה

 

כיצד בוחרים צבע למעטפה?

הרבה פעמים אנשים יודעים שאינם רוצים לרכוש עוד מעטפות לבנות, אך יחד עם זאת הם אינם סגורים איזה צבע כן יהיה נכון עבורם. מכאן שאחד הטיפים היעילים עבור דילמה מעין זו, מתמקד בצבעים שמאפיינים ומזוהים עם בית העסק. כך למשל אם הגוון השולט של הלוגו הנו אדום, הרי שמומלץ לרכוש מעטפות בדיוק באותו גוון אדום, או אם מכלול הפריטים של בית העסק בצבעי ירוק, הרי שראוי לבחור מעטפות בדיוק באותו גוון ירוק, ולו כי לזיכרון הצילומי יש כוח רב, ועל כן כאשר משכילים לשמור על אותם צבעים מייצגים, הרי שניתן לקשור באופן יותר אידאלי בין מכלול שירותי העסק.

מעטפות ממותגות

מעטפות חלקות או מודפסות?

לצד העובדה שניתן להשיג מעטפות צבעוניות בשלל דגמים וצבעים, גם יש לציין שניתן להדפיס עליהן את לוגו החברה (או כל דבר אחר), או שניתן לשלב עליהן מדבקה מודפסת. באופן שכזה מדובר במעטפות הרבה יותר מרשימות ומקצועיות, ועל כן בתי עסק רבים (או מארחים שמזמנים אורחים) בוחרים בכך.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן