חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

פולדרים – מתי משתמשים בהם?

פולדרים – מתי משתמשים בהם?

פולדרים – מתי משתמשים בהם?

על מנת להבין מתי אנשים מבקשים להשתמש בפולדרים ועבור אלו סיטואציות הם מתגלים כיעילים במיוחד, נעצור על מנת לציין מהו אותו פולדר. ראשית נציין שמאחורי השם המקצועי "פולדר" מסתתרת תיקייה אשר עשויה להכיל חומר שיווקי, מערך דפים וכדומה, כאשר יש פולדרים שמכילים כיס אחד ויש פולדרים שמכילים שני כיסים. מכאן נעבור לציין שניתן למצוא מגוון פולדרים ואף כאלו שהם יותר קשיחים, ועל כן הם גם יותר עמידים ואינם מתקמטים, או נשחקים בקלות.

פולדרים

פולדרים – מיתוג יעיל לאנשי מכירות

ברגע שמשלבים בין פולדרים לבין עיצוב גרפי ממותג של חברה, הרי שניתן להשאיר רושם איכותי על הלקוח וניתן להכריז ללא מילים שאכן מדובר בחברה מקצועית, אחראית, מנוסה ומצליחה. מכאן שמדובר בכלי שיווקי חשוב עבור מגוון עסקים שמבקשים להשאיר רושם ראשוני חיובי, אך אינם רוצים להשקיע באמצעים יותר יקרים. כמו כן יש להבין שמדובר בהשקעה שעשויה לשרת נאמנה לאורך שנים, ולו כי כל עוד הפלודר ממותג עם שם החברה, ניתן בכול פעם להחליף את תוכן הדפים הפנימיים, ובכך להחזיר אותו להיות עדכני באופן יעיל, חסכוני ופשוט.

הדפסת פולדרים

פרסום

לצד העובדה שפולדרים אידאליים עבור אנשי מכירות, הם גם יכולים להתגלות כמאוד אידאליים עבור הצורך להעניק giveaway ללקוח. מכאן שהלקוח יכול לחזור לביתו מרוצה מכך שקיבל במתנה פולדר ריק (אך ממותג) עבור שימושו האישי, כך שמדובר בכלי שיווקי אשר עוזר לבית העסק להישאר בתודעה לאורך זמן.

מעמדים מחייבים

פולדרים גם יכולים להיות כלי נהדר עבור מגוון גופים אשר מבקשים להעניק מסמך מסוים באופן מכובד. כך למשל כאשר מדובר במוסדות השכלה אשר מבקשים לחלק תעודות, או כאשר מדובר במגוון חוגים אשר מבקשים לחלק תמונות כמזכרות, הרי שכשהדברים מושמים בתוך פולדרים, הרי שפתאום כל הסיטואציה נתפשת כהרבה יותר רצינית ומוכבדת, ואף ניתן לשמור על התוכן באופן יותר מסודר.

פולדר מעוצב

פולדר – תערוכות, כנסים וצרכים ביתיים

פולדרים מעוצבים גם עשויים להיות שימושיים עבור מגוון אירועי תרבות, בין אם מבקשים לחלק את התכנייה באופן מסודר ומרשים, ובין אם מבקשים לספק הסברים אודות המוצבים שבתערוכה, או  כאשר מבקשים לחלק מפות התמצאות בהופעה. מכאן שניתן לסכם ולומר שפולדרים מהווים כלי חשוב ויעיל עבור השארת רושם חיובי, תמיכה במיתוג, השקעה בלקוח ועבור הבעת רצינות. כמו כן  אין לשכוח שגם בבית פולדר פשוט עשוי להוות נכס חשוב, ולו עבור סידור המסמכים באופן יותר פשוט, יעיל ואף מעוצב.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן