חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

פרסום ושיווק העסק על גבי הדפסת מגנטים

פרסום ושיווק העסק על גבי הדפסת מגנטים

פרסום ושיווק העסק על גבי הדפסת מגנטים

אחת השיטות היותר יעילות על מנת לפרסם מוצר, שירות, או את פרטים של בית עסק – היא לבחור הדפסת מגנטים מעוצבים, ולו כי ראשית כל מדובר בהוצאה זניחה, ושנית כי אנשים אוהבים לקבל במתנה מגנט, ולרוב אינם מהססים לתלות אותו על גבי המקרר הפרטי שלהם. מכאן שאם הרבה פעמים אנשים מעיינים בפלייר ולאחר מכן זורקים אותו (או שמים אותו בעמדת העיתונים ובכך מאפשרים לו "ללכת לאיבוד"), הרי כשמדובר במגנט, אנשים ממהרים לשמור עליו ואף מעניקים לו מקום של כבוד. מכאן ברגע שמתעורר הצורך, ניתן לגשת, לשלוף ממנו את פרטי ההתקשרות ולבצע רכישה.

היצע

הרבה בתי עסקים גדולים וקטנים, חדשים ומוכרים, בוחרים להשקיע בפרסום על גבי מגנטים, על מנת להרוויח הרבה לקוחות חדשים ועל מנת ליהנות מאפיק פשוט שמאפשר לשמור על הלקוחות הקיימים, ועל כן ניתן למצוא בקטגוריית "פרסום ושיווק העסק על גבי מגנטים" מנעד גדול של אפשרויות. מכאן שניתן למצוא מגנטים שמיועדים לרכב, מגנטים שמיועדים להצמדה על דלתות פנים לחדרים ולבית, למקרר ולדלתות, מגנטים שמגיעים בשלל צורות, מגנטים בגדלים שונים וכדומה.

מגנטים ממותגים

מה מדפיסים?

לצד העובדה שלא מעט בתי עסק בוחרים לשווק בצורה זו, גם נציין שניתן למצוא שינויים מהותיים שנבדלים בהצגת המידע והגרפיקה. מכאן שיש לדעת שעבור עסק אחד יהיה יותר נכון לבחור בהדפס של לוגו ופרטי התקשרות, עבור עסק אחד יהיה יותר נכון לבחור בהדפס של שם העסק לצד שעות פעילות, עבור עסק אחד יהיה יותר נכון לבחור בהדפס תמונה גדולה שמושכת את העין, עבור עסק אחד יהיה יותר נכון לבחור בהדפסת פירוט שירותי העסק, עבור עסק אחד יהיה יותר נכון לבחור בהדפסת כרטיס הביקור ישירות על גבי המגנט וכדומה.

עיצוב אישי

לאור מגוון האופציות שצוינו, נשאלת השאלה איזו אופציה יותר רלוונטית עבורכם. ובכן בנקודה זו טוב לדעת שניתן להיעזר בשירותי גרפיקאי מנוסה ומקצועי, גרפיקאי אשר מכיר את צרכי הלקוחות השונים. כמו כן טוב לדעת שגם ניתן לבחור בתבניות קיימות, כך שהעלות עבור העיצוב מראש עשויה להיות יותר זולה.

טיפ

לבסוף נציין שכיוון שאנשים נוהגים לשמור על מגנטים לאורך זמן, הרי שיש להתחייב לתוכן המפורסם ולפרטי ההתקשרות, ולו כי אנשים עשויים לפנות אל אותו מגנט גם בעוד שנה וגם בעוד שנתיים. על כן יש להימנע מציון תכנים שעשויים להשתנות (למשל תפריט של מסעדה), ויש להקפיד לשמור את אותם פרטי התקשרות.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן