חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל

דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל

דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל

דפוס דיגיטלי הוא אחד החידושים בתחום הדפוס ששינה לחלוטין את פני הענף. בראש ובראשונה הדפוס הדיגיטלי נועד כדי לעשות לבעלי בית הדפוס את העבודה הרבה יותר קלה, וללקוח אפשרות לקבל מוצר איכותי יותר, באופן מהיר יותר ובמחיר אטרקטיבי. בשל היתרונות הרבים של הדפוס הדיגיטלי, כיום בתי דפוס רבים עברו להשתמש בשיטה זאת, על מנת לאפשר ללקוחותיהם ליהנות מדפוס איכותי ומינימום מחיר.

מהו דפוס דיגיטלי?

דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל או בכל עיר אחרת מספק מגוון רב של שירותים בשיטה חדשנית ומהירה על ידי מכנות דפוס דיגיטליות הפועלות ללא מגע יד אדם, אלה על ידי מכונות בלבד. במכונות הדפוס הדיגיטליות ניתן להזין כל קובץ רצוי, את כמות ההדפסה, גודל ההדפסה ובכלל כל פקודה רצויה עבור הלקוח ולבצע את ההדפסה ממש בלחיצת כפתור. היתרון הבולט במדפסות אלו, שניתן לשלב בו כל סוג נייר רצוי, בין אם מדובר בנייר עבה, קרטון, מדבקות, חומרי פוליאסטר, פלסטיק ועוד מיני רבים.

כמות הדפסה גדולה במיוחד

דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל יכול לספק ללקוחותיו כמות גדולה של הדפסים על כל סוגי הנייר והחומרים הרצויים וזאת במינימום זמן. למעשה, מכוונים על הצג את הכמות הרצויה והמדפסות מדפיסות במהירות רבה את הכמות שהוגדרה מראש. התוצאה – הדפסה מהירה עבור הלקוח ומינימום המתנה בין הדפסה להדפסה. בנוסף, בגלל המהירות של ההדפסה והעבודה ללא מגע יד אדם, בתי דפוס יכולים להוזיל את העלויות עבור הלקוח.

על איכות ההדפסה כבר דיברנו?

הדפסה דיגיטלית על ידי מכונות הדפסה מתקדמות וחדשניות נעשית על ידי מכשור המציע שלל של אופציות עבור הלקוח, בין אם מדובר בחיתוכים או בצורות הדפסה מיוחדות. את איכות ההדפסה במדפסות דיגיטליות לא ניתן לפספס כלל, שהרי שום שיטת הדפסה אחרת אינה מגיעה לרמה של דפוס דיגיטלי מבחינת דיוק, צבעים חדים ומבחינת התוצאה הסופית המתקבלת. מעבר לכך, גם העבודה עצמה נעשית בקלות רבה ביחס לשיטות אחרות, מה שהופך כל בית דפוס דיגיטלי בגבעת שמואל לאטרקטיבי במיוחד מבחינת איכות ההדפסה ומהירות האספקה ללקוח.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן