חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

כרטיסי ביקור בגבעת שמואל

כרטיסי ביקור בגבעת שמואל

כרטיסי ביקור בגבעת שמואל

כרטיס ביקור הוא הפנים של כל עסק ונראה כי כיום בעלי עסקים  רבים משקיעים עמל רב בעיצוב כרטיסי ביקור חדשניים ומקוריים וכאלה שיאפשרו להם להגיש את הכרטיס לכל לקוח פוטנציאלי בגאווה גדולה. כיום, ניתן למצוא מגוון רב של כרטיסי ביקור בגבעת שמואל המסופקים על ידי בתי דפוס מובילים אשר עובדים עם מיטב הטכניקות החדשניות כדי לספק ללקוח כרטיס ביקור מעוצב וחדשני ממש כל פי הטרנדים האחרונים בעולם המיתוג. כפי שידוע לכם, יש לא מעט סגנונות עיצוב של כרטיסי ביקור, בין אם מדובר על עיצוביים גרפיים מרשימים, חיתוכים הנעשים על ידי לייזר, מגוון סוגי דפים מרשימים, צבעים בולטים, בליטות מסוימות על הכרטיס ועוד מגוון טרנדים חדשניים.

כיוון שכרטיס ביקור הוא חלק משמעותי מעניין מיתוג החברה, נהוג לעצב את הכרטיס על פי אופי החברה ולהדפיס עליו את לוגו החברה בצורה מרשימה. כמובן שלכל סוג עסק יש עיצוב משלו, הרי כרטיס ביקור של עורך דין לא יהיה זהה לכרטיס של מעצב גראפי.

אז בואו נראה אילו כרטיסי ביקור מתאימים לכל אופי של עסק:

כרטיסי ביקור בגבעת שמואל מעוצבים על ידי בתי דפוס המחזיקים ברשותם מעצבים גרפיים לצורך עיצוב הכרטיס ולאחר שהלקוח מאשר את העיצוב מתחילים להדפיס את הכרטיס ולבצע חיתוכים מדויקים על ידי מכונות חיתוך ייעודיות.

כרטיסים קלאסיים בעיצוב מינימליסטי

כרטיסים אלו מתאימם למקצועות תדמיתיים כמו – עורכי דין, רואי חשבון, יועצים מתחומים שונים, אדריכלים, ארכיטקטים, בעלי ועובדי אולמות אירועים, מסעדות, בעלי חברות קייטרינג, מטפלים פסיכולוגים מתחומים שונים ועוד.

כרטיסי ביקור צבעוניים

כרטיסים אלו מעוצבים בטוב טעם מתאימים לבעלי מקצוע המעוניינים לשדר חשיבה מחוץ לקופסה כמו – מעצבי פנים, מעצבים גרפיים, בעלי משרדי פרסום, סטייליסטים, מעצבי שיער, יזמים, בעלי חברות סטארט אפ ובכלל לכל מי שמעוניין בכרטיס ביקור שונה מהסטנדרט הרגיל.

אם כך, על מנת לעצב כרטיס ביקור המותאם לסטנדרט ולדרישות שלכם, תוכלו להתייעץ על בתי דפוס המציעים כרטיסי ביקור בגבעת שמואל ולקבל המלצות לגבי העיצוב וכמובן סקיצות שיאפשרו לכם לבחור את הטוב ביותר.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן