חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך לבחור כרטיסי ביקור

איך לבחור כרטיסי ביקור

איך לבחור כרטיסי ביקור

בחירה נכונה של כרטיסי ביקור היא התלבטות שכל בעל עסק מכיר. כיום ישנם סוגים רבים של כרטיס ביקור וחשוב מאד להקדיש מחשבה רבה בבחירת כרטיס הביקור המתאים לכל עסק ועסק. יש הגורסים כי כרטיס הביקור הוא תעודת הזהות של העסק ולכן הוא הרבה יותר מרק כרטיס שמופיעים עליו פרטי יצירת הקשר עם בעל העסק. כרטיס הביקור הוא תזכורת עבור שירותים או מוצרים שהלקוח עשוי להזדקק להם ולכן עליו לזכור את העובדה שכרטיס ביקור מסוים נמצא אצלו בהישג יד על מנת להשתמש בו וליצור קשר עם בעל העסק.

כרטיסי ביקור מיוחדים לעסקים

עד לפני כמה שנים הייתה תבנית קבועה לכרטיסי ביקור ומידות קבועות לכל כרטיסי הביקור שבעלי עסקים היו מפיקים. כיום אין מוסכמה בנושא זה אלא להיפך – כל בעל עסק שואף להיות בעל כרטיס הביקור המיוחד והייחודי ביותר על מנת שיזכרו בדיוק את העסק שלו דווקא ויעדיפו אותו על פני עסקים האחרים המציעים את אותם שירותים או מוצרים. על מנת להגיע למצב שכזה חשוב שכרטיס הביקור ייחקק בזיכרונו של זה שקיבל אותו וכך הוא יזכור לשלוף את הכרטיס בעת הצורך.

הדפסת כרטיסי ביקור

בחירה נכונה של כרטיסי ביקור

מומלץ כאמור לבחור בכרטיסי ביקור שונים מאלה שרגילים לראות בדרך כלל בעולם העסקים – צורה שונה (ריבוע, עיגול או אפילו צורה לא מוגדרת), צבע חריג או מיוחד (כיתוב בהיר על רקע כהה, למשל) או שילוב של אלמנט הקשור בעולם התוכן של תחום העיסוק המסוים (סרט צבעוני אם מדובר בתחום של עיצוב, סיכת ראש אם מדובר על נושא עיצוב השיער או האיפור ועוד). חשוב מאד לחשוב בצורה שונה מהמקובל על מנת להחליט על בחירת כרטיס הביקור הייחודי.

בעולם של תחרות מול עסקים אחרים כל בעל עסק יודע שחשוב מאד לבלוט, להיות זה שעולה על כולם וזה שמדגיש את הנוכחות שלו, שכן כאשר הלקוח הפוטנציאלי יצטרך את השירות המסוים הוא ייזכר שיש לו בארנק כרטיס ביקור מיוחד, כזה שלא רואים בכל יום – וישלוף אותו בקלות מבין ערימת כרטיסי הביקור.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן