חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך לבחור בית דפוס?

איך לבחור בית דפוס?

איך לבחור בית דפוס?

שירות של בית דפוס הוא שירות שכל אחד עשוי להזדקק לו ביום מן הימים. בתי הדפוס מציעים שירותי דפוס והדפסה רבים ומגוונים לכל סוגי הלקוחות – פרטיים, עסקיים, מוסדיים, עצמאיים, חנויות, גני ילדים ועוד. כאשר יש צורך בשירות של בית דפוס – חשוב מאד להשכיל ולבחור אותו על מנת שהתוצאות שתתקבלנה תהיינה הטובות ביותר, ההדפסה תהיה איכותית ועמידה וללקוח תהיה חוויית שירות חיובית ונעימה ככל האפשר. לשם כך כדאי להקדיש מחשבה וכך למצוא את בית הדפוס המתאים ביותר.

כאשר מחפשים אודות בית דפוס מקצועי, חשוב לומר כבר בשיחת הטלפון הראשונה מה שירות ההדפסה הדרוש. ישנם בתי דפוס המתמחים בתחומים מסוימים וייתכן וכלל לא יוכלו לספק את השירות הדרוש. לאחר שנמסר ללקוח שהשירות המבוקש זמין ויכול להינתן – מומלץ לבקש המלצות או לבקש לראות תמונות של שירותי הדפסה דומים שניתנו ללקוחות אחרים על מנת לעמוד על טיב ההדפסה ועל האיכות שלה וכמובן לוודא שמדובר בתוצאה הרצויה מבחינת הלקוח.

בחירה נכונה של בית דפוס

זמן האספקה כיום הוא פרמטר חשוב מאד בבחירת בית הדפוס, כמו כל שירות אחר. חשוב לשאול מה משך הזמן שדרוש לעובדי בית הדפוס לשם ביצוע העבודה, האם המחיר כולל משלוח עד לאתר הלקוח או שמא עליו להגיע ולאסוף את ההדפסה בעצמו. מי שיש לו ידע מסוים בתחום ההדפסה יכול לשאול באיזו טכנולוגיית דפוס עושים שימוש בבית הדפוס וכך להעריך או לוודא שאכן מדובר באיכות ההדפסה הגבוהה ביותר המוצעת כיום בתחום.

כמו כל סוג של שירות – גם בחירה של בית דפוס צריכה להיות מודעת ותוך בחינת הפרמטרים השונים שמציעים בתי הדפוס שאיתם יוצרים קשר. במידה ובסביבה הקרובה יש מכרים, בני משפחה או עמיתים לעבודה שקיבלו שירות בתקופה האחרונה מבית דפוס – כדאי לשאול אותם האם הם ממליצים ומה הייתה חוות הדעת שלהם בנוגע לשירות שקיבלו. תמיד נוח יותר להסתמך על ההמלצות של מי שדעתו אמינה ומקובלת וכך לפנות אל אותם בעלי מקצוע שאליהם פנו החברים או המכרים.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן