חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מגוון סוגי פנקסים לעבודה משרדית

מגוון סוגי פנקסים לעבודה משרדית

מגוון סוגי פנקסים לעבודה משרדית

אחד הכלים שעוזרים לעסק לשמור על יעילות, לגבות חיובים, להרשים לקוחות ובאופן כללי להתנהל באופן מסודר ויעיל, הם ללא ספק הפרטים הקטנים, כאשר לפנקסים יש מקום של כבוד, ולו כי בכוחם לייעל מגוון משימות, לשמר מידע, למנוע עבודה כפולה, להישמר באופן נוח, לאפשר מעקב מסודר וכדומה. על כן כל עסק  – קטן או גדול, וותיק או חדש מוזמן להכיר את מכלול הפנקסים שקיימים, ולו על מנת להוציא מעט ולהרוויח המון.

הדפסת פנקסי קבלות

מבחר סוגי פנסקים

לצד העובדה שקיימים הפנקסים החלקים שמיועדים עבור רשימות אקראיות, ניהול ישיבות, חישובים ושלל מעקבים, גם ניתן למצוא פנקסים מודפסים אשר מראש מיועדים עבור מגוון מטרות. כך למשל ניתן למצוא פנקס עבור הזמנת עבודה אשר מאפשרת לסגור באופן מסודר את פרטי העסקה אל מול הלקוח, פנקס עבור נייר מכתבים, פנקסים  עבור זיכויים, פנקס עבור קבלת צ'קים, פנקס עבור הצעת מחיר מסודרת כך שלא יהיו הפתעות לא נעימות, פנקסי בלעדיות, פנקסים עבור הנפקת חשבוניות וכדומה, כאשר בין היתר ניתן למצוא פנקסים שמחולקים לרביעיות, לשישיות ולשמיניות, לצד פנקסים לבנים, פנקסים צבעוניים, פנקסים בעלי כריכה רכה ופנקסים בעלי כריכה עבה.

תזמון הזמנת פנקסים

לצד העובדה שחשוב ביותר לרכוש פנקסים, גם ראוי לציין מתי מוטב לרכוש פנקס, ולו כי יש פנקסים שאותם  נכון לרכוש עוד לפני שהצורך צץ, ולו כי כשהוא יצוץ כבר יהיה מאוחר מדי (למשל פנקסים עבור הזמנת עבודה), ומצד שני יש פנקסים אותם אין למהר לרכוש, ולו כי עדיף לראות לאן נושבת הרוח והאם אכן מדובר בצורך מעשי. כמו כן גם לגבי כמויות של פנקסי קבלות אין למהר לרכוש בעשרות, אלא אם כן כבר מדובר בעסק וותיק שמכיר את קצב העבודה. כמו כן, אם מדובר בעסק חדש, הרי שרצוי לרכוש אחד או שניים מכל סוג רצוי, ולו על מנת שניתן יהיה להבין את אופי התנהלות העסק, ורק לאחר מכן לרכוש את הכמות הנחוצה באופן מושכל.

בית דפוס

היכן רוכשים פנקסים עבור עבודה משרדית, ובכן יש מגוון מקומות שעשויים להיות רלוונטיים, אך גם יש לדעת שבית דפוס מהווה הרבה פעמים כתובת לגיטימית, כלומר כל עוד מדובר בבית דפוס שעוסק בכך באופן שוטף.  עוד יש לציין שרוב הפנקסים למשרדים מודפסים על גבי נייר כימי (לרוב 80 גרם), כאשר ניתן לבחור בין גודל A4 לבין גודל A5. כמו כן יש לוודא שבפנקסים שונים יש דף העתק אשר מופיע בצבע שונה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן