חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מדבקות למחשב נייד בעיצוב אישי

מדבקות למחשב נייד בעיצוב אישי

מדבקות למחשב נייד בעיצוב אישי

מחפשים את המתנה המושלמת? מתנה לעובדים? מזכרת מאירוע עסקי? או דרך לשדרג את מראה המחשב של העובדים שלכם? הכירו את המדבקות המיוחדות למחשב הנייד שיכולות לשדרג את המראה, להקרין עסקיות וכמובן שהן מעוצבות באופן אישי
מדבקות למחשב נייד – שמעתם על זה פעם? אם עוד לא , זה הזמן להבין מה זה בכלל ולמה זה טוב. אחרי שתבינו, גם ירד לכם האסימון שזה מה שאתם צריכים לעסק שלכם, כי זאת המילה האחרונה בתחום המיתוג. אז קדימה, הנה כל הסיבות להדפיס מדבקות ללפטופ שלכם, של העובדים שלכם או של הלקוחות שלכם.

מיתוג בשנת 2022

אם אתם מחפשים דרך למתג את העסק שלכם ואתם עדיין מדפיסים סטיקרים, חולצות וכוסות קפה למשרד, כנראה שמשהו בתוככם צריך לעשות שדרוג לעידן בו אנחנו חיים. בשנת 2022 אחוז האנשים שמרכז עבודתם נמצא במחשב הוא גבוה מאד ולכן זאת אוכלוסיית היעד כמעט בכל קמפיין פרסומי. מדבקות למחשב הנייד הן כבר חלק בלתי נפרד מהפריטים הממותגים שכל אחד צריך להוציא כאשר הוא מחפש דרכים למתג את העסק שלו.

מדבקות למחשב הנייד ללקוחות

אם אתם מחפשים דרכים לשווק את העסק שלכם, ללא קשר למוצר אותו אתם מוכרים בעסק שלכם, שירות שאתם נותנים, וכדומה, יש תופעה מוזרה בדרך כלל למי שיש מחשב נייד i7 הם אלה שמזמינים מדבקות מעוצבות. בדיוק כמו שבעבר הדבקת סטיקר לרכב הייתה דרך לגיטימית לפרסם את העסק שלכם, הרי שעכשיו אתם יכולים לתת ללקוחות שלכם מדבקות בעיצוב אישי עם הלוגו, שיראו מספיק יפה על מנת שידביקו אותן על המחשב הנייד שלהן.

הדפסת מדבקות למחשב נייד של העובדים

אם יש לכם צוות של עובדים שמשתמשים באופן יומיומי במחשבים ניידים או שאתם אמונים על צוות שכלי עבודתם המרכזי הוא לפטופ, ניתן להשתמש בטכנולוגיה החדשה על מנת לסמן את המחשבים הניידים השייכים לבית העסק ועל הדרך להרוויח גם קישוט דקורטיבי ודרך פרסומית לגיטימית.
אם הצוות שלכם עובד במרבית הזמן מהבית, או ממקומות ציבוריים כמו בתי קפה שונים, מדבקה למחשב שעליה מתנוסס הלוגו של בית העסק תגרום לכך שהעובדים שלכם והמחשב שלהם הם בעצם פרסומת בעצמם לעסק שלכם.

איפה מדפיסים מדבקות עם לוגו למחשב נייד?

אהבתם את הרעיון? מצוין! עכשיו רק נשאר לכם שלב הביצוע. שלא תחשבו שזו משימה מסובכת – ההיפך הוא הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא בית דפוס מספיק חדשני שמסוגל לתת את השירות הזה.
המלצה מחברים או קולגות שכבר השתמשו בשירות דומה והיו מרוצים יכולה להיות שווה זהב. אם אין בסביבתכם מכרים שיכולים לתת המלצה מחוויה אישית, גם חיפוש קצר ברשת יכול להניב תוצאות טובות, עם המלצות מגולשים.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן