חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מהם סוגי הפליירים הקיימים כיום בשוק?

מהם סוגי הפליירים הקיימים כיום בשוק?

מהם סוגי הפליירים הקיימים כיום בשוק?

פליירים הם דרך מצוינת לפרסם ולשווק עסק מסוים והם מתאימים לחלוקה בידיהם של הלקוחות או העוברים והשבים, או להנחה בתיבות הדואר בבניינים. לצורת השיווק באמצעות פליירים יש את היתרונות והחסרונות שלה – מצד אחד – מדובר בדרך כלל בהדפסת שאינה עולה בהוצאות רבות, אך מצד שני – אין זה ערוץ שיווק מדויק או ממוקד, שכן אי אפשר לדעת מראש האם עובר אורח זה או אחר אכן מתאים להיות לקוח של בית העסק או שלא.

פליירים

ישנם בתי עסק רבים שמאמצים את שיטת השיווק הזאת ובוחרים פלייר המתאים לחזון והשקפת העולם של העסק והבעלים שלו. לשם כך חשוב לדעת אילו סוגים של פליירים קיימים בשוק וכך להשכיל לבחור מתוכם. הסוגים השונים נבדלים זה מזה בגודל ובצורה, בהדפסה חד או דו צדדית, בהדפסה בשחור לבן או בצבעים שונים ובדרך העיצוב של הפלייר עצמו – האם הוא עוצב על ידי מעצב מקצועי או באופן פשוט יותר על ידי בעל העסק עצמו.

סוגים שונים של פליירים

חשוב מאד שהפלייר יהיה מתאים ומותאם לעסק שאותו הוא מפרסם. ישנם פליירים קטנים שמופיעים בהם רק פרטי התקשרות חשובים ויש כאלה גדולים ורחבים יותר שיש בהם גם חוות דעת או תמונות המחזקות את הדעה שמדובר בעסק מעולה שכדאי ומומלץ לפנות אליו. מי שבוחר סוג פלייר כזה עושה זאת מפני שהוא סומך על כך שמי שהפלייר יגיע לידיו יסתמך על ההמלצות המופיעות על גביו ובהתבסס על מילים מפרגנות אלה יחליט ליצור קשר.

ישנם גם פליירים קטנים במיוחד, בגודל של כרטיס ביקור על מנת שלא יעמיסו על הלקוח והוא יסכים לשמור אותם בזכות גודלם הזעיר. כך מובטח שכרטיס הביקור לא יטריח את הלקוח ולא יכביד עליו והוא יעדיף לשמור את הפרטים ליתר ביטחון, למקרה שיצטרך את השירותים או המוצרים בזמן כלשהו בעתיד. בעיצוב פליירים קטנים חשוב לשים לב לאיכות הדף, שכן ניירות קטנים עולים להתקמט ולהיהרס במהרה.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן