חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

מה ההבדל בין ברושור לפלייר?

מה ההבדל בין ברושור לפלייר?

מה ההבדל בין ברושור לפלייר?

ענף הדפוס המודרני, מאפשר לכם ליהנות מהיצע מגוון ואיכותי של תוצרי דפוס שונים המיועדים למגוון רחב של מטרות שיווקיות. בשורות שלפניכם תוכלו למצוא מידע מקצועי על ההבדלים בין ברושור לפלייר ועל איך לעצב פלייר.

עיצוב ברושורים

ברושורים ופליירים נחשבים לתוצרי הדפוס הנפוצים ביותר למטרות שיווקיות, כאשר ההבדלים ביניהם נובעים בין היתר מהמטרה השיווקית המוגדרת כל אחד מהם. ברוב המקרים, פלייר הינו מוצר הדפסה שיווקי המגיע בגדלים קבועים שלA4  (גודל נייר מדפסת רגיל) ו/או A5 (שהוא למעשה חצי מגודלו של דף מדפסת רגיל). מוצר הדפסה זה ניתן להדפסה פרוצס (צבעונית) דו צדדית וניתן להדפיס אותו בשתי שיטות דפוס עיקריות, האחת דפוס אופסט המאפשרת לכם הדפסת פליירים בכמות גדולה של 1,000 יחידות ויותר, והשנייה, שיטת הדפוס הדיגיטלי המיועדת בעיקר להדפסת פליירים בכמויות קטנות של 100, 200 ועד 500 יחידות. הדפסת פליירים מתבצעת על גבי נייר כרומו במשקלים שונים של עד 250 גרם.

מנגד, ברושור הינו מוצר הדפסה יוקרתי יותר המגיע בגדלים שונים של A4  ו/ואו A3, כאשר הנייר מגיע מקופל והוא נפתח לכיוונים שונים בהתאם לעיצוב הברושור. ברושורים מודפסים אף הם בשיטת הדפוס הדיגיטלית המיועדת להדפסת ברושורים בכמויות קטנות יחסית ובשיטת דפוס האופסט המיועדת להדפסת ברושורים בכמויות גדולות. את הברושורים נהוג להדפיס על ניירות כרומו במשקלים של 250, 350 גרם ואף יותר וככל שהנייר עבה יותר כך התוצר הסופי הינו יוקרתי ומרשים יותר. בניגוד לפליירים, הברושורים מכילים בתוכם תוכן שיווקי מורחב יותר ולכן הם מיועדים בעיקר למקרים בהם המפרסם באמצעותם נדרש למסור ללקוחותיו מידע מורחב יותר אודות שירותיו ומוצריו השונים.

איך לעצב פלייר?

פליירים מהווים את אחד מאמצעי השיווק הנפוצים ביותר והם יכולים לשמש את המפרסם באמצעותם לכל מטרה שיווקית נדרשת לצרכי קידום מכירות וכדומה. על מנת ליהנות מיתרונותיו של הפלייר כאמצעי שיווק לקידום מכירות וכדומה, חשוב לתת תשומת לב יתרה להליך עיצוב הפלייר וזאת על מנת לגרום לכל אדם הנחשף אליו לעיין בו ולנוע לפעולה מקדמת מכירה.

פליירים מעוצבים

לצורך כך, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להיוועץ עם מחלקות העיצוב הפועלות בבתי הדפוס העוסקים ומתמחים בהליכי הפקה והדפסה של פליירים שיווקים. במחלקות אלו תוכלו למצוא צוות מעצבים גרפיים שזוהי מלאכתם היומיומית ולכן הניסיון העומד לרשותם בתחום העיצוב יכול לספק לכם מענה יצירתי לצרכי קידום המכירות באמצעות עיצוב נכון של הפלייר. במקביל, אנו ממליצים לכם לחשוב על הטבה/הנחה אטרקטיבית הניתנת למימוש באמצעות הפלייר (לדוגמא: X אחוזי הנחה למציגי הפלייר בבית העסק וכו). על מנת להפוך פליירים כאמצעי שיווקי אפקטיבי אנו ממליצים לכם להתמקד במסר שיווקי אחד מרכזי ולא להעמיס תמונות וטקסטים על גבי הפלייר. בחרו תמונה אחת מרכזית המייצגת את השירותים/מוצרים שלכם, דאגו שהתמונה תהיה איכותית ורלוונטית לנושא הטקסטואלי של הפלייר (המסר) ואל תשכחו כמובן הטבה/הנחה ופרטים כלליים (בצורה מובלטת) אודות מיקומו של בית העסק.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן