חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

איך לבחור הזמנה לבר מצווה

איך לבחור הזמנה לבר מצווה

איך לבחור הזמנה לבר מצווה

אירוע של בר מצווה הוא נקודת ציון מיוחדת במינה בחייה של כל משפחה ומשפחה. בין אם מדובר בבן הבכור במשפחה או במי מהאחים הצעירים יותר – הפיכתו של ילד לנער בוגר היא תקופה מעניינת מאד הן בחייו האישיים והן עבור ההורים שלו ובני המשפחה הקרובים אליו. זו הסיבה שאנשים לא מקלים ראש בארגון מסיבת בר המצווה וחשוב להם לחגוג כמו שצריך את הפיכתו של הילד לנער ולבוגר צעיר. במקרים רבים ירצו ההורים להפיק עבור הנער אירוע מיוחד במינו שיעלה על אירועים דומים שנחגגים באותה התקופה עבור החברים הקרובים שלו וחבריו לספסל הלימודים.

אחד האלמנטים הקשורים בהפקה של אירוע בר מצווה (כמו גם אירועים אחרים) הוא הפקת הזמנות לבר מצווה. מצד אחד – ההורים יכולים להודיע לכל החברים והמוזמנים אודות האירוע בהודעות מידיות בטלפונים הניידים או דרך האינטרנט. מצד שני – הם בטח רוצים להפיק הזמנה לאירועים שתהפוך למזכרת של ממש ותהיה אישית וכזאת שתהיה ייחודית רק להם ולאירוע של הבן שלהם. כיום אפשר לשלב גם תמונות בעיצוב ההזמנה, כך שההורים בעצם יכולים להראות את התמונות של הבוגר הצעיר וללוות את התמונה בכיתוב החשוב והדרוש לקראת האירוע.

עיצוב הזמנה לבר מצווה

מה יתאים להזמנה לבר מצווה?

אם מחליטים לעצב באופן עצמאי את ההזמנה לאירוע בר המצווה עושים זאת כנראה כי רוצים שההזמנה תהיה ייחודית ומיוחדת, כזאת שלא רואים באף מקום אחר וכמובן שאין לאף אחד אחר שהפיק אירוע דומה בעבר. ההורים של הנער רוצים להעביר מסר אישי למי שמוזמן לאירוע, חשוב להם לתת את הדעת על כל אלמנט שקשור וכמובן להקדיש את מלוא תשומת הלב להזמנה שאולי בשלב מתקדם יותר תהפוך להיות מזכרת עבור מי שקיבל אותה.

על גבי הזמנות לבר מצווה אפשר לכתוב ברכה או שיר, פתגם או משפט ייחודי הקשור במשפחה, בבגרות או בגידול בנים. הכיתוב יכול להיות רציני או הומוריסטי – על פי הנוחות או על פי השקפת העולם של ההורים הנרגשים. אפשר לבחור בצבע הרקע או העיצוב שמסביב ואפשר להחליט על שילוב של חומרי גלם נוספים שיש בהם אלמנטים עיצוביים ייחודיים כמו למשל בד תחרה, חוטי רקמה או כל מה שיהפוך את ההזמנה לכזאת שלא עוצבה מעולם. אפשר לשלב גם נייר שקוף או בעל מרקם ייחודי ובלבד שלבסוף ההזמנה תיראה שהשקיעו בה לא מעט זמן ומחשבה.

כדאי מאד להתייעץ עם איש מקצוע מעולם העיצוב הגראפי, שכן עשויים להיות לו שלל רעיונות מעניינים ומקוריים שההורים (העמוסים בהכנות ובירורים) לא בהכרח יחשבו עליהם. הוא יהיה מעודכן בחידושים שונים או בחומרי גלם שנכנסו לשימוש ויכולים להיות לעזר. אט אט ההזמנה תקרום עור וגידים ותהפוך לחלק בלתי נפרד מכל האביזרים והשירותים שקשורים אטרקציות לאירועים לאירוע בר המצווה המרגש ותישאר גם עבור המשפחה כמזכרת.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן