חיפוש באתר
בית דפוס דיגיטלי One Print - שירותי דפוס והדפסות דיגיטליות
יצירת קשר עם וואן פרינט בית דפוס דיגיטלי

בלוג

למי מתאים מתקן פופ אפ

למי מתאים מתקן פופ אפ

למי מתאים מתקן פופ אפ

אם יוצא לכם להסתובב בכנסים, תערוכות, מופעים ואפילו אירועי ספורט, ככל הנראה ראיתם כבר דוכן פופ אפ או פופ אפ לתערוכות. מתקני פופ אפ נפוצים מאוד באירועים אלו, גם אם האדם הממוצע לא מודע לקח. מתקני פופ אפ הם מתקנים תלת מימדיים, המאפשרים למארגנים של אירועים כאלו ואחרים לפרסם ולמתג. מתקני פופ אפ נפוצים מאוד בקרב אביזרים לתערוכות. למי בדיוק מתאים מתקן פופ אפ? עשינו בשבילכם סקירה קצרה.

מתקני פופ אפ

אולי לא שמתם לב לכך, אך וודאי יצא לראות דוכן פופ אפ, קיר פופ אפ או פופ אפ מגנטי לנגד עינכם, אם הייתם בתערוכה או כנס לאחרונה. מתקן פופ אפ לתערוכות הם דינמיים העשויים ממתכת ומאפשרים למארגני אירועים ליצור קירות ודוכנים, עליהם ניתן להציג דברים שונים.
מתקנים אלה הם חלק אחד מתוך אביזרים לתערוכות שמשמשים את מארגני התערוכות והכנסים. תחומים אחרים, כמו הופעות ואירועי ספורט, זיהו את היתרונות שיש למתקני פופ אפ בתחום השיווק והמיתוג, וגם שם ניתן לראות שימוש במתקני פופ אפ כמו קיר או דוכן פופ אפ.

דוכן פופ אפ

פופ אפ – שימוש בתערוכות

בית דפוס דיגיטלי לפופ אפ מעוצבים לתערוכות שונות יכול לסייע למארגני התערוכה במספר דרכים. ראשית, קיר פופ אפ מאפשר למארגני התערוכה למתג את התערוכה שלהם. באמצעות פאנלים המתחברים לשלדת האלומיניום של הפופ אפ, אפשר להציג את נושא התערוכה, שם התערוכה ופרטים נוספים הקשורים לתערוכה עצמה.
ניתן לעשות זאת לא רק באמצעות קיר פופ אפ גדול, שניתן למקם במקומות אסטרטגיים, אלא גם באמצעות פופ אפ מגנטי או דוכן. בתערוכות שונות, המציגות פרטים שונים, ניתן למקם מדריכים מאחורי דוכן, הנושא את המיתוג השונה שיש לתערוכה להציע. כך ניתן להרוויח גם דוכן לנציג התערוכה וגם מיתוג לתערוכה בבת אחת.

פופ אפ – מופעים שונים

את היכולות של מתקני הפופ אפ זיהו גם מפיקי מופעים שונים. אביזרים לתערוכות, כמו פופ אפ מגנטי למשל, הצליחו לשמש את מארגני המופעים במיתוג המופעים שלהם. מופעי מוזיקה ומופעי תרבות למשל, יכולים להיעזר במתקני פופ אפ. הדינמיות שיש למתקינים להציע מתאימה לדינמיות של אירועים כאלו, המתקיימים במקום קבוע מראש, אך לתקופה קצובה בזמן.

פופ אפ – פרסום ושיווק

מסתבר שאפשר גם לבצע פרסום ושיווק באמצעות דוכן או קיר פופ אפ. בתערוכות, כנסים, מופעים ואירועי ספורט משתמשים במתקנים אלה כדי לפרסם את נותנות החסות השונות. במקרים רבים, נותנת חסות מסוימת מזוהה עם המותג, כך שפרסום המותג באמצעות פופ אפ מגנטי לדוגמא, יכול להועיל לשני הצדדים ולא רק לצד שמקבל את הפרסום.

פופ אפ משווק

פופ אפ בכנסים

קיר פופ אפ מתאים מאוד לכנסים בתחומים שונים. מדי שנה מתרחשים עשרות כנסים במקומות שונים ברחבי הארץ. ישנם כנסים מקצועיים, כמו כנסים משפטיים, כנסים של איגודים מסוימים ואפילו כנסים של אנשים החובבים תחום מסוים.
מכיוון שכנס הוא עניין דינמי, המתרחש בין יום לכמה ימים לכל היותר, יש צורך בציוד דינמי באמצעותו ניתן יהיה להוציא את הכנס לפועל. קיר פופ אפ, דוכן פופ אפ או פופ אפ מגנטי משמשים כנסים לצרכים האלו, יחד עם עוד אביזרים לתערוכות.

פופ אפ לתערוכות מעוצב עם בלונים ומתנות

פופ אפ -אירועי ספורט

פופ אפ לתערוכות משמש גם באירועי ספורט, בעיקר את תקשורת הספורט. ספורטאים מתראיינים מלפני קיר פופ אפ המציג חסויות שונות של אירוע הספורט, בעוד שפרשני הטלוויזיה עומדים במקרים רבים מאחורי דוכן פופ אפ, שממותג לפי המיתוג של אותו אירוע הספורט.

עוד מאמרים בנושא

דילוג לתוכן